תנאים כללים למכירה ושימוש באתר www.menzzo.fr

אזכורים מיוחדים

האתר www.menzzo.fr נאמר & oacute; על ידי החברה & oacute; DAVLI

Soci & eacute; T & eacute; & Agrave; אחריות & eacute; מוגבלת להון של 36.112 יורו.

זוהה כמס '318 607 843 (RCS BOBIGNY)

דיור חברתי: 221 Rue Paul Vaillant Couturier
94140 ALFORTVILLE

כתובת הגעת הלוגיסטיקן שלנו LOGIDAV 4, rue du Courson - 94320 THIAIS

מספר מע"מ: 913 186 07 843

T & ls: 01 43 75 11 18

דוא"ל : [email protected]

הוסטר אתרים : Amazon Web Services, Inc. 410 North Terry Ave Seattle, WA 98109-5210, ארה"ב

סעיף 1 - הוראות למחקר ופיתוח במחקר ופיתוח וביצוע סיום

1.1 יישום והתנגדות

PR & eacute; התנאים בכפוף g & eacute; n & eacute; מכירות RAL ו- D & rsquo; השימוש באתר (להלן & egrave; s & laquo; תנאים G & eacute; n & eacute; RAL & raquo;) שנועדו להבטיח את R & egrave; הכללים ד & rsquo; השימוש באתר על-ידי הלקוח r & eacute; gir מכירת המוצרים שלנו באתר .

לפיכך, הלקוח מתחייב, במהלך כל ביקורו באתר, & agrave; לעמוד בתנאים הכללים החלים; כל המוצרים והשירותים הקיימים באתר בין אם הם ניתנים בחינם או נמכרים.

כתוצאה מכך הלקוח מקבל את כל התנאים הכלליים לפני רכישה, התייעצות עם מידע ו / או שימוש חופשי באתר.

אלא אם כן הוכח אחרת, הנתונים שנרשמו באתר מהווים הוכחה לכל העסקאות בין חברתנו. והלקוח.

התנאים וההגבלות הכללים חלים אך ורק על מוצרים המועברים ללקוחות פרטיים שאינם מסחריים, שהוקמו בצרפת, בריטניה, בלגיה, ספרד, איטליה, גרמניה, בריטניה וארצות הברית. רומניה, לוקסמבורג, הולנד ופורטוגל.

התנאים וההגבלות וכל המידע החוזי ניתנים באתר אך ורק בצרפתית.

החברה שלנו & oacute; חופשי לשנות את התנאים הכלליים & gt; בכל עת. לכן מומלץ & oacute; הלקוח לצאת מחדש, באופן קבוע, & rdquo; הגרסה האחרונה של התנאים וההגבלות הזמינים באופן קבוע באתר. עם זאת, התנאים הכללים החלים הם התנאים הקיימים. תאריך ההזמנה.

שירותים מסוימים באתר עשויים לדרוש תנאי מכירה ושימוש מיוחדים ותוספת. תנאי המכירה והשימוש הספציפיים הללו, משלימים את התנאים הכלליים והיה ודאי שנקבעו. התקבל על ידי הלקוח.

יישום זמני של סעיף אחד או יותר של התנאים הכלליים על ידי החברה שלנו. בשום מקרה לא יפורש כוויתור מצידו; לטובת כל אחד מהסעיפים האמורים.

באופן דומה, כל תנאי, בניגוד לתנאים הכלליים, המתבקש על ידי הלקוח ולא מתקבל על ידי חברתנו. איננו יכולים להתנגד.

1.2 הגדרות

בתנאים הכללים הכלליים, למילים או לביטויים בעלי אותיות רישיות יש את המשמעויות הבאות:

סוללות & eacute; ללקוח על ידי חברתנו & oacute; כניעה את פריטי ההזמנה שלו.

קודי גישה מזהה את מזהה הלקוח וסיסמת הכניסה שסופקה; החברה שלנו & oacute; בעת פתיחת חשבונו, מאפשר לו להזדהות, לבצע הזמנה ולגשת כל העת ל & Agrave; החשבון שלו. הלקוח עוסק; לשמור את קודי הגישה בסוד ואסור לחשוף אותם בכל צורה שהיא; צדדים שלישיים. במקרה של אובדן מקרי, גניבה או גילוי מקרי של קודי הגישה שלו, על הלקוח ליידע את שירות הלקוחות ללא דיחוי חזק> בדואר אלקטרוני או בדואר שיימשך; ביטול הקודים המואצים בזמן הטוב ביותר. לאחר מכן הלקוח יקבל קודי גישה חדשים.

לקוח

חשבון עמדתו של הלקוח באתר, המאפשרת לו לבצע הזמנה ולהצטרף, לאחר הזיהוי; באמצעות קודי הגישה שלה, & gt; כל הנתונים הקשורים, הזמנות וחשבוניות.

עוגיה חתם על קובץ מידע קטן שאתר יכול לשלוח לכונן הקשיח של מחשב אישי לצורך מעקב. העוגיות המשמשות באתר מאפשרות לזהות את השירותים והפריטים בהם הלקוח ביקר, ובאופן כללי יותר את התנהגותם מבחינת ביקורים. מידע זה שימושי להתאמה טובה יותר של השירותים, התוכן, הצעות הפרסום והבאנרים המופיעים באתר. קובצי Cookie הכרחיים גם לצורך תפקודם התקין של שירותים מסוימים או למדידת הקהל שלהם. בנוסף למידע המוקדם של הלקוח על הכנסת עוגיות, יתכן שתידרש הסכמתו במקרים מסוימים באמצעות אזור הסכמה או ארגז; קוהרנט בטופס הרשמת הלקוח. אם הדפדפן במחשב האישי של הלקוח מוגדר & oacute; לסרב לעוגיות או אם הלקוח לא מאשר את התקנתן, הגישה אליהם אסורה; חלק מהשירותים באתר עשויים להשתנות, אם לא בלתי אפשריים. הלקוח רשאי להשבית קובצי cookie או למחוק אותם באמצעות אפשרויות הדפדפן. כל דפדפן שונה, הלקוח מוזמן. & Agrave; עיין בהוראות לדפדפן שלך להגדרתו; התאמתו. משך השמירה של מידע זה במחשב המשתמש הוא לכל היותר 6 חודשים. ספירת מיקומם.

פרופיל מגדיר את המידע שמספק הלקוח בעת ההרשמה, & gt; לדעת את נתונים אישיים של הלקוח הנדרש ניהול הוראותיו והזמינות שלה; חלקים או שירותים מסוימים באתר.

חתימה לחתום על קבלת התנאים וההגבלות על ידי הלקוח על ידי אימותם באופן מקוון על ידי לחיצה על כפתור האימות לפני אישור ההזמנה. p>

אתר מייעד את כל המוצרים והשירותים המוצעים על ידי חברתנו & oacute; באינטרנט דרך www.menzzo.fr.

סעיף 2 - הסבר ושימוש באתר

2.1 & eacute; ציוד (מחשבים, T & eacute; l & eacute; טלפונים, תוכנות, פירושו של T & eacute; l & eacute; תקשורת & hellip;) המאפשר ACC & egrave; s באתר הינם & agrave; באחריותו הבלעדית של הלקוח, M & ecirc; לי כי הוצאות T & eacute; s & eacute ;. תקשורת שהוציא את השימוש בהם

2.2 על מנת להיות מסוגל להזמין, על הלקוח למלא טופס הרשמה מקוון. הוא מעביר את הפרופיל שלו על מנת לאפשר עיבוד וביצוע ההזמנה שלו.

בעת ההרשמה, הלקוח מסכים; לספק מידע נכון, מדויק ומלא כמתבקש בטופס ההרשמה & quot; שמור עליהם יום ללא עיכוב.

בספר ההיפותטי הלקוח יעביר מידע כוזב, לא מדויק, לא מדויק או לא שלם, החברה שלנו היא יש את הזכות לסרב להזמנה.

הלקוח & eacute; גם אחראים לכל אידיוטים é השלכות פיננסיות & egrave; מיל r & eacute; sultant של השימוש באתר בשמו אלא עבור צדדים שלישיים לרבות קטינים, למעט & agrave; Dé מציגים שימוש במרמה רק r & eacute; sultant של תקלה או n & eacute; רשלנות ממנו .

2.3 באופן כללי, ומבלי שרשימה זו תיחשב כממצה, הלקוח מסכים:

  • שימוש ו / או & gt; להוריד את המידע באתר אודות ציודו לשימוש אישי, לא מסחרי ומוגבל בלבד. בזמן;
  • להדפסת המידע שהורדת בצורה נייר בלבד; התנאי שהעותקים שנעשו כך משמשים אך ורק לשימוש אישי, שאינו כולל כל רבייה; למטרות מקצועיות, מסחריות או משודרות במספר, בחינם או בתשלום;
  • לא להעתיק ו / או לשכפל את האתר כולו או חלקו, בפרט באתר אחר או ברשת ארגונית פנימית;
  • אין לשכפל, r & eacute; שימוש r & eacute; sumer, alt é RER, לשנות, Place de, תמצית, להחליף, חנות או להפיץ, לשכפל, המיוצגת é Senter או לשמר, במישרין או בעקיפין, בכל אמצעי, בכל אמצעי ובכל צורה שהיא, כל או חלק מהמידע ו / או שכפול (איורים, תמונות ...) באתר ו / או שם (ים) לוגו (ים), או המותג (ים) של החברה שלנו & eacute; T & eacute; או צד שלישי כלשהו;
  • הקימו מערכות בקרה המותאמות לשינויים טכניים על מנת להימנע מכל "פריצה" באתר ובמיוחד כדי למנוע שימוש בלתי חוקי או בניגוד לתנאי המו"פ. של כל המידע או הרפרודוקציות המופיעים באתר, בחלקם או בחלקם, בכל דרך שהיא ובכל צורה שהיא & ;
  • הודיע ​​לחברה שלנו & oacute; D מכיר את "פירטיות" ובמיוחד כל שימוש בלתי חוקי או לא חוזי באתר כולו או חלקו ובכל דרך להפצתו.
  • 2.4 במקביל, הלקוח מסכים, & gt; כל שימוש באתר, & agrave; לאמץ התנהגות תקינה וסבירה לא לפגוע, בשום דרך שהיא, בתפקודו התקין.

    הלקוח מתחייב בפרט להסתבך; לא:

    • לשבש, להאט, לחסום או לשנות את זרימת הנתונים הרגילה שהשתנה בקשר לשימוש באתר;
    • להאיץ את זרימת תוכן האתר בצורה כזו שתפעל פעולתו; או alt & oacute;
    • לבצע כל פעולה אחרת שיש לה השפעה שיבושה שווה על פונקציונליות האתר;
    • גישה במרמה, תחזוקה, הפרעה או שיבוש של מערכת הגישה לאתר.
    • הפרת הוראות החובה של סעיף 2.4 זה מגישה את הלקוח ואת כל האנשים שהשתתפו בו. לסנקציות הכלליות והאזרחיות שנקבעו בחוק.

      סעיף 3 - מוצרים

      המוצרים שלנו הם כל & rsquo; & rsquo הנושא; תיאור באתר ו להזכיר teristics חיוני é האופי שלהם. במקרה של ספק או אם המידע Compl é mentary הם הרצון & eacute; s, הלקוח רשאי לפנות שלנו לקוחות המרכזת & eacute; es כוללים & agrave; l & rsquo; סעיף 11 להלן .

      תצלומי המוצרים שלנו מועברים ללקוחות ובעלי ערך חוזי.

      המוצרים המוצעים באתר תואמים; החקיקה הצרפתית בתוקף והתקנים החלים בצרפת.

      אחריות & oacute; מהחברה שלנו & oacute; לא ניתן לעסוק במקרה של אי כיבוד החקיקה של המדינה בה היא נמצאת. המוצרים מועברים. לפיכך, הלקוח מוטל לבדוק עם הרשויות המקומיות אפשרות לייבא או להשתמש במוצרים אותם הוא מתכנן להזמין.

      סעיף 4 - מחיר

      4.1 מחירי המוצרים מצויינים, ביורו כל המסים כלולים (TTC), למעט עלויות משלוח והובלה שהוזכרו לפני אימות ההזמנה וחשבוניות & oacute; s בנוסף.

      עלויות משלוח והובלה משתנות בהתאם לסוג המוצרים שנמסרו ולאזור המסירה הגאוגרפי. הסכום הכולל על ידי הלקוח מצוין & oacute; בעמוד אישור ההזמנה.

      מחיר המכירה של המוצר הוא זה שנמצא בתוקף ביום ההזמנה.

      במקרה של קידום מחיר, החברה שלנו היא המוכרת ביותר של המוצרים שלנו. s & rsquo; לעסוק & agrave; החל את מחיר המבצע & agrave; כל הזמנה שתוצעה במהלך הקידום.

      כל שינוי בשיעור המע"מ יופר באופן אוטומטי על מחיר המוצרים ועל כמות משלוח והובלה.

      4.2 החברה שלנו & oacute; שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר המוצרים; בכל עת. עם זאת, המוצרים יחויבו על סמך המחירים בתוקף ביום ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח.

      4.3 מוצרים נשארים הנכס. מהחברה שלנו & oacute; עד לתשלום מלא של מחירם & agrave; החברה שלנו.

      סעיף 5 - זמינות ו

      הצעות המוצרים והמחירים שלנו תקפים, & agrave; חשוב לציין כי משך הזמן מורגש, כל עוד הם נראים באתר, בגבולות המניות הזמינות.

      במקרה של חוסר זמינות & oacute; מוצר אחד או יותר לאחר ביצוע ההזמנה של הלקוח, למעט במקרה של כוח עליון שנקבע; סעיף 15 להלן, הלקוח יקבל הודעה מייד ויינתן לו ההזדמנות. בטל את ההזמנה. החזר הסכומים ששולמו ייעשה לכל המאוחר תוך 14 יום. מתשלום המחיר על ידי הלקוח.

      סעיף 6 - סדר

      6.1 עד היום החברה שלנו מטפל בהזמנות ותביעות ממדינות שאינן צרפת, בריטניה, בלגיה, ספרד, איטליה, גרמניה, רומניה, לוקסמבורג, הולנד ופורטוגל.

      p>

      ללקוח יש אפשרות לבצע הזמנה באופן מקוון רק אם הוא זיהה את עצמו בבירור דרך הזנת קודי הגישה האישיים שלו לחלוטין.

      6.2 תהליך ההזמנה הוא כדלקמן:

      • בחירת מוצרים וכמויות ותוספת לסל
      • בחירת שיטת משלוח
      • בחירת אמצעי תשלום
      • אימות תוכן הסל על ידי לחיצה על ההזמנה בהתחייבות לתשלום
      • אישור הזמנה וקבלת תנאים כלליים
      • אימות התשלום
      • קבלת האשמה & oacute; קבלת פנים על ידי החברה, בהזדמנות המוקדמת ביותר, על ידי החברה שלנו. ותיקוף ההזמנה והתשלום

        לפני לחיצה על כפתור & laquo; כדי לאשר את הסדר & raquo;, הלקוח יכול לצפות ב אלה diff & eacute; קצבאות é טופחת דה זנב הוראתו ומחיר הכולל שלה ולחזור לדפים PR & eacute; ג é dentes לתקן ד & rsquo; & eacute; ventuelles שגיאות או דואר ואולי לשנות את הסדר שלו .

        6.3 הזמנת ה הופכת להיות מוחלטת רק כאשר היא אושרה על ידי חברתנו & oacute; על ידי שליחת Accus & oacute; של קבלת ההזמנה ללקוח & agrave; את כתובת הדואר האלקטרוני שהוא העביר.

        המידע החוזי והתנאים הכלליים יאושרו על ידי חברתנו & oacute; לכל המאוחר ברגע מסירת המוצרים.

        חברה & eacute שלנו; T & eacute; כדי r & eacute; שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לסרב סדר כלשהו מלקוח עם מי יש מחלוקת על התשלום של פקד é נמלה; מ או אם הכמות & eacute; מוצרי הפקודה & eacute s; s הם חריג é לב & eacute ; es עבור אדם טבעי לקוח לא commer & ccedil; אנטה .

        סעיף 7 - זכות מסכת R & E

        7.1 נכון r & eacute; קבלת הסחורה, ללקוח יש D & rsquo; דה Lai 14 ימים כדי להיות r & eacute; גרירה, ללא סיבה או דמי & agrave; מלבד העלות של החזרת אשר לאחר מכן ניתן יהיה & agrave; תלויים (אלא אם & rsquo; מימוש r & eacute; במגעים הוא D & ucirc; & agrave; שגיאה Soci & שלנו eacute; T & eacute; ב PR & eacute; תיקון הצו או במקרה של ביצוע & oelig; החוצה האחריות l é גרדת או קונבנציונלי) בסכום המוערך משתנה לפי סוג המוצר ומשקל. מחיר זה משתנה בין 20 לבין 150 & היורו;. כאשר דה ימים 14 Lai יפוג ביום שבת, יום ראשון או F & eacute; r & eacute; או ג & OCIRC; M & eacute;, זה prorog & eacute; עד & rsquo ;. יום העבודה הראשון

        רק מחיר המוצר (ים) המוחזר יוחזר & oacute; כמו גם עלויות המשלוח הראשוניות של אלה. החזר זה ייעשה בהקדם האפשרי ולכל המאוחר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצרים על ידי חברתנו. החזר מחיר מוצרים אלה יהיה לפי שיטת התשלום הראשונית ששימשה & oacute; על ידי הלקוח בעת הרכישה. לא יתקבל מזומן במשלוח. תהיה הסיבה אשר תהיה.

        חזרות agrave; המבוצע על ידי הלקוח מסופק עם ההוכחה & rsquo שלה; רכישה (חשבונית או מסירה) ישירות אל דה p & OCIRC; T הלוגיסטיקה שלנו LOGIDAV situ & eacute; 4 Rue du Courson - 94,320 THIAIS אפריל & egrave; מינוי נטילת ים. אם הלקוח רוצה enl & egrave; tively & agrave; מוצרי הביתה עם Soci & eacute שלנו; T & eacute;, חייב PR & eacute; s alablement & rsquo; לשלם עלויות התחבורה אמר דה p & OCIRC; t. מוצרים צריכים & ecirc; Tres חזר & eacute; s במים שלהם טאט ד & rsquo; ממוצא, באריזתם המקורית, ואת יכולה & agrave; חדשות & ecirc; להיות כ & eacute; s & agrave; למכירה.

        ניתן לממש את זכות הביטול לאחר ביצוע ההזמנה, עוד לפני מסירת הטובין ללקוח.

        במקרה בו & uve; המוצרים היו & oacute; הועבר, לא ניתן לקבל זכות נסיגה זו. עבור מוצרים שהוחזרו לא יאוחר מ- 14 יום לאחר החלטת הלקוח לחזור בו ולהסיר אותו התנאי להחזרה לחדש, שלם (כולל אביזרים), במצבם המקורי, אריזתם המקורית, ויכולת & agrave; חדש המוצע & rsquo; המכירה .

        מוצרים שהוחזרו כמו לא שלמים, פגומים, פגומים, מנוקדים או מלוכלכים על ידי הלקוח לא יוחזרו.

        לפיכך, כל מוצר שהיה בחוץ אבים & eacute; או שהאריזה המקורית שלו הייתה כלולה או אחרת? D & eacute; T & eacute; rior & eacute; בתנאים העולים על פתיחתו בלבד לא ניתן להחזיר.

        7.2. לפני שמוצר כלשהו יחזור, על הלקוח באופן חיוני <& b> לספק את החשבונית או את תעודת המסירה שלו וליצור קשר עם ה שירות שלנו לקוחות שקואורדינטותיהם מוצגות. סעיף 11 שיציין בפניו את הצעדה; עקוב אחר עיבוד מהיר יותר של הקובץ שלו.

        7.3. באופן דומה, על מנת להקל על מימוש זכות ההפקעה, הלקוח יכול למלא בכל עת שירצה, בהחזרת המוצרים, "טופס התיקון" המצורף; כל הזמנה או שנמצאת בקטע "החשבון שלי" באתר.

        סעיף 8 - תשלום

        8.1 אמצעי תשלום

        ניתן לבצע חיזוק מוצר:

        - באמצעות כרטיס אשראי (כרטיס אשראי, ויזה, יורוקרד, Mastercard) ישירות באתר או בטלפון שלנו לקוחות 01 43 75 11 18 ביט Dé המפה מבוצעת & eacute; D & egrave; s נטילת מנת. אם העברת é הבנק הקואורדינטות הן על ידי T & eacute; l & eacute; טלפון, הם באופן אוטומטי הם דה D & פורל egrave; s אימות של R & egrave; כללים .

        - בין אם על ידי העברת Paypal, חשבון & nbsp שלנו; [email protected] & נתונים eacute; es תשלום אוטומטי דה אפריל & פורל egrave ; אימות של r & egrave ים ;. כללים את כמות הרכישות יהיה IMM é diately Dé קצת & eacute; בחשבון את PayPal של לקוחות ואת הסדר ייחשב & eacute; r & eacute; e כתקף & eacute; e אפריל & egrave; s אישור של & rsquo; הסכם מרכזי תשלום בנק אשר יכול להביא לשינוי של זמן אספקת Dé הצביע & eacute; יום ביצוע ההזמנה.

        - על ידי ch & egrave הניסוח & oacute; & Agrave; הזמנת SARL DAVLI ונמען עם פרטי ההזמנה שלך & agrave; הכתובת הבאה: SARL DAVLI 221, rue Paul Vaillant Couturier - 94140 ALFORTVILLE. ההזמנה תעובד רק לאחר ביצוע ההזמנה. קבלת הצ'ק שממנו יבוצע ההמחאה; IMM é diately. כתוצאה מכך מועד המשלוח יחל; הפעל & agrave; מקבלת ההמחאה ולכן ניתן לשנות. ביחס ל & agrave; זה שהוזכר & oacute; ביום ביצוע ההזמנה.

        - באמצעות 3 או 4 פעמים בכרטיס אשראי
        פיתרון תשלום פי 3 או 4 באמצעות כרטיס אשראי ויזה או מאסטרקארד * המאפשר לפרוס את תשלומי ההזמנה בשלושה או 4 חיובים לפי לוח הזמנים הבא:
        לתשלום 3 פעמים באמצעות כרטיס אשראי
        • תאריך יעד ראשון ביום ההזמנה שלך: 1/3 מסכום הסל + הוצאות תיקים
        • תשלום שני: 30 יום לאחר ההזמנה של 1/3 מכמות העגלה
        • המועד השלישי: 60 יום לאחר ההזמנה של 1/3 מכמות הסל.
        לתשלום פי 4 באמצעות כרטיס אשראי
        • תאריך יעד ראשון ביום ההזמנה שלך: 1/4 מכמות הסל + הוצאות תיקים
        • תשלום שני: 30 יום לאחר ההזמנה של 1/4 מכמות העגלה
        • המועד השלישי: 60 יום לאחר ההזמנה של 1/4 מכמות העגלה.
        • תוקף רביעי: 85 יום לאחר ההזמנה של 1/4 מכמות העגלה.

        (*) בכדי ליהנות מהתשלום פי 3 או 4 בכרטיס אשראי, די בכדי לעמוד בתנאים שלהלן: סכום הסל שלך חייב להיות בין 90 € ל- 3000 € - עליך להתגורר במטרופולין צרפת - אתה חייב להיות בגיל - התשלום צריך להתבצע באמצעות ויזה או Mastercard CB (לא כולל אלקטרונים, מאסטרו, e-CB וכרטיסי CB ששולמו מראש) - כרטיס האשראי שלך חייב להיות תקף תוך 90 יום לאחר התאריך הראשון שלך. בגרות. המנוי 3 או 4 פעמים באמצעות כרטיס אשראי מחייב חתימה אלקטרונית בלחיצה כפולה על חוזה מימון של פחות מ- 90 יום, חוזה עבורך תקופת משיכה של 14 יום קלנדריים מיום כריתתו. שום תשלום מכל סוג שהוא לא יכול להידרש מאדם לפני קבלת הלוואה אחת או יותר של כסף. דוגמה: לסל שישלם 300 €: 3 מועדים של 100 € כל אחד. עלות העסקה הכוללת באשראי 300 יורו. העמלות משולמות על ידי Menzzo.fr. התנאים בתוקף ב- 01/10/2016. התשלום פי 3 או 4 בכרטיס אשראי יוצע לך בשלב של בחירת התשלום (ברגע שהסל שלך תוקף).

        פיתרון שהוצע על ידי BNP Paribas Personal Finance, SA עם הון של 529 548 810 € - SIREN 542 097 902 RCS פריז - 1, שדרת האוסמן 75 318 פריז סדקס 09 - N ° ORIAS: 07 023 128 - טל. : 05 56 55 56 00

        - באמצעות העברה בנקאית לחשבון שלנו. ההזמנה לא תובא בחשבון עד תום ההזמנה. העברה יעילה של כספים העומדים לרשות חשבוננו & oacute; ועיכובי המסירה לא יתחילו; הפעל את & rdquo; נכון להעברה זו (לפני 3-4 ימי עסקים)

        קואורדינטות חשבוננו כרתים דה נורד הם הבאים : RIB : מזהה בנק: 30076 - קוד הסוכנות: 02034 - N & deg; חשבון : 19771000200

        C & eacute; RIB : 94 Domiciliation : PARIS COURCELLES

        IBAN : FR76 3007 6020 3419 7710 0020 094

        BIC : NORDFRPP [ccb1]

        בעל חשבון : DAVLI SARL

        8.2 אבטחה

        האתר הוא נקודה & oacute; מערכת אבטחת התשלומים המקוונת 3D Secure המאפשרת ללקוח להצפין את העברת פרטי הבנק שלו. התשלום עבור הזמנות מתבצע באמצעות מתווך של ATOS Payment דרך המזרון הצפוני.

        8.3 עיכוב או ברירת מחדל לתשלום

        כל השבה מחדש שתתרחש לאחר המועד האחרון לתשלום המוסכם, תאכף אוטומטית, לאחר הודעה רשמית על ברירת המחדל שנשלחה במכתב רשום עם בקשה להודעת תשלום. קבלה, בריבית מחושבת. בשיעור של פי 3 (פי) משיעור הריבית, על סכום כל המסים המגיעים; החברה שלנו. האינטרסים יתנהלו בצורה חלקה. מיום התשלום המוסכם ועד ליום התשלום.

        תשלומים מאוחרים ישולמו במזומן או בהמחאה, & dquo; קבלת החשבונית המתאימה.

        בנוסף, במקרה של אי תשלום & agrave; החברה שלנו, החברה שלנו הישאר בפקולטה בפקולטה לביטול ההזמנה הנוגעת בדבר, 48 שעות (ארבעים ושמונה) שעות לאחר שליחת הודעה רשמית שנשלחה במכתב רשום עם בקשה להודעת קבלה. ולא הצליח. במקרה זה, התשלומים (ים) ששילם הלקוח ישולמו על ידי החברה שלנו. כסעיף ציבורי, העשוי גם לדרוש שיפוטית פיצוי בשלמות התיק. ממצוקתו.

        לבסוף, החברה שלנו רשאי להשעות את כל הזמנות הלקוח הנוכחיות.

        סעיף 9 - אספקה ​​

        9.1 לעתים קרובות

        המוצרים מועברים & eacute; s & agrave; כתובת המשלוח המצוין & eacute; e ידי הלקוח בעת ביצוע ה- S & rsquo ההוראה: הוא לא לבחור להסיר את D & eacute; g & OCIRC; T LOGIDAV הלוגיסטיקה שלנו

        הלקוח נדרש לבצע את כל ההתלבטויות הדרושות. השלמה טובה של המסירה. ככזה, הוא יצטרך לספק את כל המידע הדרוש. המסירה (כתובת מדויקת, digicode, אדם שלישי המוסמך לקבל מחדש את המוצרים בהיעדרו וכו '.) ולהבטיח את ההקלות d & rsquo; s & rdquo; הרחוב סוג הקרוואן שלו של ספק התחבורה שלנו.

        L & rsquo; בהיעדר מידע כזה, שלנו Soci & eacute; T & eacute; יכול & ecirc; לשאת באחריות לדה לוקח משלוח. במקרים כאלה, המוצרים יוחזרו é של D & eacute; g & OCIRC; T LOGIDAV הלוגיסטיקה שלנו על הלקוח לפנות & nbsp שלנו; לקוחות המרכזת & eacute; es כוללים & agrave; l & rsquo; סעיף 11 להלן להיות מודע של דה צעדים & agrave; פעל כדי כוס r e e RER הפקודה & מוצרי eacute; s. בחברה שלנו & eacute; T & eacute; Dé מתנערת מכל אחריות & eacute; על דה Lai r & eacute; כוס & eacute; מנה ידי לקוחות של המוצרים שלו .

        לפני ביצוע ההזמנה, על הלקוח לוודא שהחברה שלנו היא הבעלים של ההזמנה. מספק את המוצרים בארצו, & gt; אל תהססו לפנות אלינו, במידת הצורך, לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית. לגבי הובלת מוצרים.

        במקרה של כשל במשלוח הסחורה; & Agrave; רשלנות של הלקוח, עלויות המשלוח לא יוחזרו.

        9.2 עיכובי משלוח

        9.2.1 מועד המשלוח עבור כל מוצר מצוין ללקוח לפני ביצוע ההזמנה.

        ההזמנות מעובדות בדרך כלל תוך 3 ימים מרגע הפתיחה. מהקבלה שלהם, למעט בתקופות מכירה וקידום מכירות. עיכוב העיבוד יכול להגיע ל 6 ימי עבודה.

        הזמנות שמתקבלות בשבת או ראשון מעובדות. תסמוך על יום שני הבא.

        ההזמנות שהתקבלו ביום חגיגי מטופלים & agrave; ספירת יום העבודה הבא.

        במקרה של תשלום בהמחאה, ההזמנה תעובד פעם אחת בלבד. קבלת הצ'יט. כתוצאה מכך מועד המשלוח יחל; הפעל & agrave; מקבלת ההמחאה ולכן ניתן לשנות. ביחס ל & agrave; זה שהוזכר & oacute; ביום ביצוע ההזמנה.

        במקרה של תשלום באמצעות כרטיס אשראי, עיכוב המסירה יחל; הפעל & agrave; מרגע קבלת התקנה על ידי חברתנו.

        במקרה של תשלום באמצעות העברה של Paypal, זמן האספקה ​​יתחיל; הפעלה לאחר אישור הסכמתם של מרכזי התשלומים בבנק.

        במקרה של תשלום שונה. ו- & gt; נוצר בשלושה תשלומים חודשיים באמצעות השותף שלנו שנוצר על ידי Franfinance, מועד המשלוח לא יתחיל; הפעל את & rdquo; ספירה מהענקת האשראי הסופית.

        במקרה של תשלום באמצעות העברה בנקאית, מועד המשלוח לא יתחיל; הפעל את & rdquo; העברת כספים יעילה לחשבוננו.

        המוצרים הזמינים מועברים בדרך כלל תוך 3 ימים לאחר עיבוד ההזמנה.

        אם יוכרז מועד המשלוח בזמן ביצוע ההזמנה אינו מתאים ללקוח, תמיד יש לו אפשרות בטל את ההזמנה שלך.

        9.2.2 המוצרים מועברים על ידי ספק התובלה שלנו לאחר שבוצע תאריך פגישה. הוקמה מראש עם הלקוח.

        המוצרים מועברים ביד ללקוח (נגד חתימה ובהצגת הוכחת זהות). אם הלקוח נעדר במועד המסירה, המוצרים יוחזרו עם עזיבתו של הלוגיסטיקן שלנו LOGIDAV הממוקם ברחוב 4 Rue du Courson - 94320 Thiais o & rd; על הלקוח ללכת לאסוף אותם ולא יבוצע החזר על דמי המשלוח.

        9.3 מסירה מאוחרת

        אם המוצרים לא היו זמינים נמסר 7 ימים לאחר היציאה המתוכננת, למעט במקרים של כוח עליון המוזכר. סעיף 15 להלן, הלקוח רשאי לבטל את הזמנתו על ידי שליחת בקשתו, במכתב רשום ובו בקשה להודעת קבלה, ללקוח. שירות לקוחות איפה ש נקודות ציון מפורטות; סעיף 11 להלן.

        הלקוח יוכל לקבל השבת תשלומו בתנאים שנקבעו; סעיף 10 להלן.

        במקרה של משלוח מאוחר ואם המוצרים הועברו. הלקוח רשאי גם לבטל את ההזמנה ולבקש את החזר המוצרים (מוחזר במלואם, במצבם המקורי ומלווה בחשבונית המקורית לרכישת המוצרים). ) וכן דמי החזרה.

        בכל מקרה המסירה ביציאה המתוכננת יכולה להתקיים רק אם הלקוח אגר; יום התשלומים לחברה שלנו.

        9.4 מצבי משלוח

        ספק התחבורה ישירות יצור קשר עם הלקוח, GR & acirc; כי הקואורדינטות & eacute; es T & eacute; l & eacute; קוֹלִי communiqu & eacute; es על ידו בעת ביצוע ההזמנה כדי להציע פגישה משלוח.

        מוצרים מגיעים על משטחי דם וסרטים (למעט ראשי מיטות וכמה דגמים של כסאות, ספסלים ועות'מאנים שמוכנים להרכבה). s או מותקן על פי תנאי ההזמנה).

        ספק ההובלה לעולם אינו מוסמך. & Agrave; להרכיב מוצרים שלא הושלמו.

        משלוח המוצרים אינו מתבצע בבית הלקוח אלא & gt; הדלת הראשונה לכניסה לבניין שלו, ניתוב המוצרים עד סוף היום. דלת הדירה שנותרה באחריות & oacute; של הלקוח.

        הלקוח יכול לבקש במפורש, בעת הזמנתו, משלוח של המוצרים & agrave; בית, הכפוף לחיובים נוספים והסכמת הלקוח בהצעת מחיר שנקבעה מראש. למידע נוסף על שירות זה, על הלקוח ליצור קשר עם שירות לקוחות

        9.5 גליונות משלוח

        9.5.1 משלוח של מוצרים & eacute; שניהם ביצעו e e ידי ספק נבחר על ידי שלנו Soci & eacute; T & eacute;, המוצרים, כך הסיכון P & eacute; IDHL שלנו Soci & eacute; T & eacute ; למעט מקרה מיוחד .

        הלקוח נדרש לאמת את מצב האריזה ואת הכמות. מסרו סחורות בזמן קבלתם ומציינים הסתייגויות במקרה של נזקים ו / או מוצרים חסרים בתעודת המסירה עליהם עליה לשמור עותק.

        לפיכך, יש לחתום על תעודת המסירה שנמסרה על ידי המוביל. ו- dat & oacute; על ידי הלקוח בעת המסירה ויהווה מסמך של הוכחת מסירת הטובין.

        חתימת הצעת החוק האמורה תעיד על ההתאמה & oacute; מוצרים & agrave; הזמנת הלקוח ומשלוח טוב הסחורה.

        זוהי האחריות & oacute; הלקוח יבצע את כל הבדיקות הנחוצות בעת פריקת המוצר לפני היציאה מהמוביל וכדי לבצע הזמנות כלשהן.

        כל טענה הנוגעת למסירת המוצרים חייבת להיות מאושרת על ידי הלקוח, באמצעות מכתב רשום ובו בקשה להודעת קבלה, תוך 72 שעות מקבלתה. שירות לקוחות שקואורדינטותיהם מופיעים כאן. סעיף 11 להלן. ייתכן שנשלח אלינו דואר אלקטרוני. & Agrave; הכתובת הבאה : [email protected]

        9.5.2 במקרה בו & u20; התביעה תתקבל על ידי חברתנו, הלקוח יוכל ליהנות מתנאי ההחזר הניתנים; סעיף 10 להלן.

        Dé להיות קלט הטענה r é ביצע & eacute; e In de קדמת-החוף PR & eacute; & עיר eacute; s, המוצרים יהיו r & eacute; יכלו & eacute;. ים תואם ולקבל é S ידי לקוחות

        סעיף 10 & ndash; זמינות מוצר

        10.1 הסרת המוצר בבת אחת

        החברה שלנו & oacute; נותן את האפשרות הלקוח, כאשר הוא מאמת את הזמנתו להגיע לאסוף את הסחורה; הוצאותיו ו & gt; הסיכונים שלה.

        אם הלקוח בוחר באפשרות זו, על המשתמש לפנות תחילה לשירות הלקוחות שלנו לפני שהוא יבוא לאסוף את הסחורה ביציאתו של הלוגיסטיקן שלנו LOGIDAV הממוקם ב 4 Rue du Courson - 94320 Thiais . < b>

        בזמן הזמנת המסדר, הלקוח צריך לתכנן את החלקים הבאים :

        • פארפה זהות
        • דוא"ל אישור ההזמנה
        • אם האדם המבקש את משיכת ההזמנה אינו מלבד הלקוח, אדם זה צריך ללכת עם :

          • אמינות הזהות שלו
          • מכתב פרוקסי שנחתם והונפק על ידי הלקוח
          • עותק תעודת הזהות מהלקוח לאדם טבעי או העתק של Kbis של פחות משלושה חודשים לאדם משפטי.
          • זמן ההתחלה; פינוי המוצרים שלנו ביציאה הוא בדרך כלל שעתיים לאחר עיבוד ההזמנה.

            מוצרים & agrave; נשמרים במשך 25 ימים קלנדריים על חשבון הלוגיסטיקן שלנו לוגידב

            Pass & eacute; בסופו של יום, מנזו שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הלקוח דמי אחסון חודשיים המחויבים ללקוח. 10% מסכום ההזמנה.

            הלקוח יכול לעקוב, & agrave; בכל עת, מצב ההזמנה שלו הוא על ידי כניסה; את חשבונו באמצעות התקשרות ל שירות לקוחות שקואורדינטותיהם מוצגים & gt; סעיף 11. D & rsquo; שהחברה שלנו & oacute; תהליך de & agr; למשלוח המוצרים, כתובת דואר אלקטרוני מופנית. ללקוח.

            ביום סילוק טובין בעת ​​עזיבתו של הלוגיסטיקן הלוגיסטאי שלנו נמצא 4 Rue du Courson - 94320 Thiais , הלקוח צריך לחתום על תווית אריזה.

            לאחר מכן יהיה זה על עצמו לבדוק את חבילותיו בנוכחות מי שמסר את ההזמנה וליידע על שטר המטען על כל חריגה (הלם, נזק לחבילה, סדק, אי מגע). תאימות צבע & hellip;).

            אז ו prot & eacute; ger המוכר נגד כל דה ט & eacute; מוצרים התדרדרות במהלך ההובלה, כל מצב חריג גלוי ומציאת & eacute; e ידי הלקוח במהלך & rsquo; מוצרים הפתיחה ווויל ecirc; להיות אות & eacute; e על מקום בזמן של & rsquo; enl & egrave; tively מוצרים כדי יסכימו על דרכי & eacute; s ד & rsquo; & eacute; חילופי או החזר דה מוצר פגום .

            כמובן שהלקוח שומר על היתרון של זכותו לתיקון והערבויות החוקיות המפורטות במאמרים L217-4 & gt; 14 לחוק הצרכן.

            טעינת והובלת המוצרים מחזירה אחריות מלאה. של הלקוח.

            10.2 מוצר חדש ומחזיר בעיה

            ללקוח יש הודעה של יום אחד כדי להודיע ​​לנו על הודעת ברירת המחדל & oacute; במקרה של של מחיקה בהתחלה.

            ללקוח יש איחור של 2 ימי עסקים כדי להודיע ​​לנו על הודעת ברירת המחדל & oacute; במקרה של מסירה.

            ללקוח יש עיכוב של 3 ימי עסקים כדי להודיע ​​לנו על הודעת ההפרה & oacute; אם זה עושה לפי המלצה.

            יש להחזיר מוצרים חדשים, שלמים (כולל אביזרים), באריזה המקורית שלהם ומלווים ל חשבונית הרכישה המקורית .

            בכל זאת הלקוח ללא ספק שומר על היתרון של זכות המשיכה שלו ושל הערבות המשפטית לשנתיים. החל מרכישת המוצר לשירותינו.

            סעיף 11 - החזר

            החזר המוצרים בהשערות האמורות בסעיפים 9.3, 9.5 ו- 12 יבוצע. בגיל נמוך או נמוך יותר 14 יום לאחר שליחת המכתב הרשום עם בקשה לקבלה מהלקוח או מוצרים שהוחזרו על ידי האחרון.

            אלא אם כן הסכימו הצדדים אחרת, ההחזר נעשה תמיד. בהתאם לשיטת התשלום הראשונית ששימשה & oacute; על ידי הלקוח בעת הרכישה. לא יתקבל מזומן במשלוח. תהיה הסיבה אשר תהיה.

            במקרה של תנועה מסחרית שבוצעה על ידי שירות הלקוחות, זה יתערב לטובת הלקוח בעיכוב של 30 יום.

            סעיף 12 - שירות לקוחות

            לכל מידע או שאלה בנוגע להזמנה, שירות לקוחות הוא & gt; לרשותכם מיום שני עד חמישי החל מהשעה 10:00; 13H ו- 14H & gt; 18H ושישי מ- 10H & g; 13h.

            T: 01 43 75 11 18 (סוג 2) (מספר לא חיובי מקווי)

            כתובת דואר אלקטרוני [email protected]

            כתובת: DAVLI-MENZZO 221 Rue Paul Vaillant מעצב 94140 Alfortville

            סעיף 13 - אחריות

            13.1 ערבויות

            ללקוח יש ערובות חוקיות להתאמה. חוזה טוב ו- E ליקויים נסתרים; s בהתאם é להוראות l & eacute; סערות להגדיר & agrave; נספח א 'לתנאים הכלליים הנוכחיים. (סעיף L217-4, L217-14 לחוק הצרכן ו- 1641, 1649 לחוק האזרחי)

            הצגת המשחק של ערבות זו מניחה שהתנאים הבאים מתקיימים:

            - אסור שהכישלון נובע משימוש חריג או לא תקין במוצר.

            - אסור כי הכישלון נובע משחיקה או הזדקנות תקינה של המוצר.

            - המוצר הוחזר & oacute; עולה בקנה אחד עם המוצר שהלקוח קיבל בפועל (או בא להתאושש) ללא נזק, שינוי או התערבות מכל סוג שהוא.

            כך, האחריות אינה מכסה נזקים הנובעים מסיבות חיצוניות (נפילה, הלם וכדומה), חום לא תקין, לחות וכן הלאה. (מלח חלודה, חמצון) או נזק תוצאתי. כישלון למלא אחר הוראות ההרכבה.

            במקרה של חוסר התאמה & oacute; של המוצר, ובהתאם למאמרים L217-9 & gt; L217-11 של קוד הצרכן, הלקוח יכול לבחור בין תיקון והחלפת הנכס. במקרה של חוסר אפשרות או עלות בעליל ללא פרופורציה & oacute; בהתחשב בערך הטוב או החשיבות של המנוח, החברה שלנו היא הטובה ביותר היא אינה מחויבת להמשיך בהתאם למודליות. שנבחר על ידי הלקוח.

            מצד שני, היא מתחייבת להחזיר & rdquo; החלף את המוצר ללא עלות ללקוח.

            תואם & agrave; החקיקה בתוקף, חברתנו eac שומרת לעצמה את הזכות להטיל על הלקוח את הפיתרון הזול ביותר עבורו.

            לא ניתן להחזיר ללקוח את מחיר המוצר או להחזיר חלק ממנו רק אם מתקיימים התנאים המפורטים לעיל. סעיף L217-10 לקוד דה לה קונסומציה, אשר ה- & rsquo; קרא

            • אם הביקוש פתרון & eacute; e יכול & ecirc; להיות הגדרת & oelig; החוצה דה Lai ד & rsquo; חודש r é הטענה קלט של & rsquo; הקונה (סעיף L217-9 של קוד לצרכן)
            • או אם פיתרון זה אינו יכול להוות חסרון גדול עבור האחרונים בהתחשב באופי הטוב והשימוש שהוא מבקש.
            • הוראות מאמר זה אינן מונעות מהלקוח ליהנות מזכות הנסיגה שניתנה; סעיף 7 לעיל.

              13.2 שירות לאחר המכירה

              תביעות אחריות חייבות להיות מוגשות באמצעות דואר אלקטרוני. שירות המכירות שלנו [email protected] או במכתב רשום עם בקשה להודעת קבלה. DAVLI-MENZZO, 221, Rue Paul Vaillant Couturier & ndash; 94140 ALFORTVILLE

              סעיף 14 - PROPRI & Eacute; T & Eacute; רוחני

              14.1 כל הוויזואליות, התמונות, הטקסטים, ההערות, העבודות, האיורים, הרישומים והתמונות המופקים באתר נשוא זכויות היוצרים והקניין. ; אינטלקטואלי לכל העולם. כל העתקה מלאה או חלקית של האתר אסורה בהחלט.

              14.2 הלקוח מסכים; אל תשתמש במוצרים ובכל המידע המסופק; הידע שלו כיצד לעשות זאת; לפגוע בזכויות החברה שלנו & oacute; ו- & gt; שימוש זה אינו מהווה זיוף או תחרות הוגנת.

              מאמרים 15 - כללי השימוש ב- R & G INTERNET

              החברה שלנו & oacute; מחויב עשו את מירב המאמצים להבטיח גישה לאתר, גישה אליו ושימוש בו בהתאם להנחיות השימוש באינטרנט.

              האתר נגיש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, למעט במקרה של כוח עליון או התרחשות אירוע שאינו בשליטת חברתנו. ובכפוף לכל קלקול ותפעול תחזוקה הנחוצים לתפקודו התקין של האתר. ניתן לבצע התערבויות בתחזוקה מבלי שהלקוחות יוסרו. כבר הודיעו.

              הלקוח מסכים לקבל את המאפיינים והמגבלות של האינטרנט, ובמיוחד את הביצועים הטכניים שלו, זמני התגובה לייעוץ, שאילתה או העברת נתונים והסיכונים הקשורים אליו. s & agrave; אבטחה & oacute; תקשורת.

              בהקשר זה, הלקוח מאשר ש :

              • השימוש שלו באתר נעשה; הסיכונים והסכנות שלו; האתר נגיש לו "במצב" ובהתאם לזמינותו & oacute;
              • כל חומר שהורד מכאן. על ידי הלקוח או שהושג בכל דרך אחרת במהלך השימוש באתר, זהה; הסיכונים והסכנות שלה;
              • הלקוח הוא האחראי הבלעדי לכל נזק למחשב שלו או לכל אובדן נתונים הנובע מפריקת חומר זה או. ייעוץ האתר;
              • לכן מוטל עליו לנקוט בכל האמצעים המתאימים לפא? הגן על הנתונים ו / או התוכנה שלך מפני זיהום על ידי נגיפים כלשהם המפצים. דרך האתר;
              • אין עצה או מידע, בין בעל פה ובכתב, שהושג על ידי הלקוח של חברתנו. או בעת השימוש באתר לא צפויים ליצור אחריות שלא נמסרה במפורש על ידי התנאים והתנאים;
              • הלקוח אחראי באופן בלעדי לשימוש שהוא עושה באתר;
              • העברת תקודי הגישה שלה או דרך כללית של כל מידע שנחשב לסודי נעשית באחריותו.
              • על הלקוח לנקוט בכל האמצעים הדרושים בכדי להבטיח כי המאפיינים הטכניים של ציודו מאפשרים לו להתייעץ באתר.
              • סעיף 16 - כוח כוח

                אף אחד מהצדדים לא יכשל; התחייבויותיו החוזיות, במידה כזו הוצאתם להורג תתעכב, תתעכב או תימנע על ידי אירוע או כוח עליון מכובד.

                ייחשב r & oacute; כמאורע או כוח עליון מועיל, כל עובדה או נסיבה בלתי ניתנת לשינוי, חיצונית לצדדים, בלתי ברורה, בלתי נמנעת, בלתי תלויה בצוואה מסיבות ומי לא ניתן למנוע מהן אחרונים אלה, למרות היותם כל המאמצים האפשריים באופן סביר.

                הצד הנוגע בנסיבות כאלה יידע את האחר תוך 48 שעות עבודה מיום; שתהיה מודעת לה.

                הצדדים ייצרו קשר זה עם זה תוך חמישה ימים כדי לבדוק את השפעת האירוע ויסכימו על התנאים בהם יימשך ביצוע ההזמנה. אם לאירוע המוצלח או במקרה של כוח עליון יש דורה מתמשכת>; 15 יום, אישור הזמנת המוצרים על ידי הגורם שנשלח על ידי שליחת מכתב רשום ובו בקשה להודעת משלוח.

                סעיף 17 - החוק החל & ndash; סכסוכים

                התנאים הכלליים היו & oacute; שפה צרפתית, שתיחשב, בכל הנסיבות, כשפה היחידה של הצדדים.

                הפרשנות והביצוע של התנאים הכלליים, כמו גם כל המעשים או ההשלכות שלאחר מכן, יהיו כפופים לחוק הצרפתי; ללא קשר למקום מסירת המוצרים, מקום ביצוע ההזמנה, הלאום הלקוח וכתובתו.

                במקרה של מחלוקת, תחפש בראש ובראשונה פיתרון חביב; כל פעולה משפטית. הלקוח מתפלל & Agrave; אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ופרטיו כלולים. סעיף 12 לעיל, נותן לנו את שמו, את שמו, את הכתובת, את הדואר האלקטרוני ואת המקרה בו ישיבת הלקוח שלו.

                בהתאם לתקנת 2015-1033 ובהתאם לסעיף L616-1 לקוד הצרכן הצרפתי, הלקוח הלא מרוצה יכול להשתמש בשירות MEDYCIS MEDY MEDIS

                ניתן להגיע לשירות הגישור באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת הבאה: www.medicys.com > , בטלפון ב 01 49 70 15 93 או בדואר & agrave; הכתובת הבאה: MEDICYS & ndash; מרכז לגישור ויישוב חביב של ההוצאה לפועל - 73, Boulevard de Clichy, 75009 & ndash; פריז, צרפת

                הגישור מיועד לחפש ולהציע פיתרון חביב ומותאם אישית לסכסוכים בין הלקוחות לחברתנו, אלטרנטיבה לפנייה המשפטית הארוכה והיקרה. המתווך (PayPal, Fia-net, marketplaces) אינו שופט ואינו שופט; זהו צד שלישי נייטרלי, חסר פניות ועצמאי של החברה שלנו.

                במקרה של גישור, כל מחלוקת הנובעת מהתנאים וההגבלות הכלליים ו / או מכל הזמנה שתישלח אליך; החברה שלנו & oacute; ו / או כל מכירה שנעשתה על ידי החברה שלנו. יוגש חינמון & eacute; השיפוט הבלעדית של בתי המשפט פראן & ccedil; להקל, M & ecirc; לי במקרה של & rsquo; הערעור או ריבוי & eacute; של נאשמים או תביעה מקרית.

                סעיף 18 - מידע מסומן

                בהתאם לחוק 78 - 17 מיום 6 בינואר 1978, שתוקן בחוק מיום 6 באוגוסט 2004, Menzzo proces deve; איסוף המידע האישי של הלקוח לצורך עיבוד הזמנתו, & gt; חיוב על ידי Menzzo והתרחשות זיהוי הלקוח. "נתונים אישיים" מתייחס למידע על הלקוח כאדם טבעי שמועבר על ידי הלקוח באופן וולונטרי. נתונים אישיים כוללים נתונים אישיים (כגון שמות, שמות, תאריך לידה, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת דואר, שם משתמש, סיסמא וכו '). .

                Menzzo עוסק & agrave; לשמור רק את המידע האישי של לקוחותיה במהלך התקופה הנחוצה בהחלט למטרות הטיפול או לפרק זמן קבוע.

                Menzzo מגן על פרטיותו של הלקוח בהתאם לחקיקה החלה. span>

                Menzzo מודיעה ללקוח כי העיבוד האוטומטי & oacute; מידע היה נושא ההכרזה. ה- CNIL תחת המספר 1636993.

                ביצוע & gt; החוק הצרפתי "Informatique et libertines" n & deg; 78 - 17 מיום 6 בינואר 1978, שתוקנו בחוק 2004-801 מיום 6 באוגוסט 2004, ללקוח זכות גישה ותיקון של המידע הנוגע אליו וכן זכות לפרטיות. התנגדות לעיבוד הנתונים שלו. כדי לממש זכות זו הלקוח יכול למלא טופס שהוגדר; הסרתו על ידי Menzzo באתר על ידי לחיצה על & laquo; צור קשר עם ארה"ב & raquo; או שלח דואר & agrave; הכתובת הבאה:

                שירות לקוחות של Menzzo

                221 rue Paul Vaillant Couturier

                94140 אלפורוויל

                בנוסף, המידע המסופק באתר מאפשר לך גם: Menzzo להעביר ללקוח בהסכמתו המפורשת את עלוני המידע המודיעים על הפעילות המסחרית הנוכחית, על אירועים שארגנה Menzzo וכדי לעקוב אחר האקטואליות & oacute; זה האחרון.

                עם זאת, הלקוח שומר על האפשרות לסרב לניוזלטרים כאמור, לא על ידי אי מתן הסכמתו בעת רישום ו / או תוקף של הוראתו, או על ידי היותו יריב חופשי; השימוש בקואורדינטות שלה למשלוח הצעות מסחריות. הלקוח יכול להגיש את בקשתו באמצעות לחיצה על הקישור בהודעת הדוא"ל שלו או על ידי כתיבה אליו. הכתובת שצוינה לעיל.

                מאמרים 19 - תיקי רשת

                החברה שלנו & oacute; יכולים גם לסמוך על טכנולוגיות משואת רשת כדי להגדיר טוב יותר את האתר לשירות מיטבי. משואת רשת (& ldquo; משואת רשת & rdquo;) היא קובץ פיקסלים של GIF המאפשר & gt; אתר לספירת המשתמשים שצפו ב & oacute; כל עמוד או שהפעל & oacute; כמה עוגיות. תגיות אלה עשויות להיות ממוקמות בעמודים מסוימים באתרים או עשויות להיכלל בהודעות דואר אלקטרוני לקידום מכירות. כאשר מבקר מתרגל אליו בדפים אלה המערכת מפיקה איתות אנונימי של ביקור זה, אות שניתן לטפל בו לאחר מכן. על ידי השירותים שלנו או אנשי המכירות שלנו. משואות רשת אלה פועלות בסינרגיה עם קובצי Cookie. הלקוח רשאי, אם הדפדפן שלו מתיר, להשבית משואות רשת מסוימות על ידי דחיית התה המשויך אליהם.

                סעיף 20 - FIA-NET

                כל רכישה באתר מציעה את האפשרות לקוחות המעוניינים להשתתף & agrave; מבצע & laquo; אתר & quot; אתר פרימיום & raquo; מאורגן על ידי FIA-NET SA.

                & Agrave; באמצעות שני שאלוני שביעות רצון שמטרתם למדוד איכות. השירות שניתן לך ל ... המסופק במהלך הרכישה, הלקוח עשוי לקבל הודעה; החברה שלנו & oacute; את החוויה האישית שלה ולשתף אותה איתה; הקהילה & oacute; משתמשים באתר FIA-NET.

                שאלונים אלו ככל הנראה יישלחו אליך על ידי FIA-NET או על ידי החברה שלנו & oacute; לאחר הסכמה מראש מצדך, באמצעות דואר אלקטרוני או על ידי הופעת חלון קופץ; להלן & agrave; הרכישה שלך. המידע שנאסף בשני שאלונים אלה כפוף לעיבוד אוטומטי. של נתונים שהמנהל שלהם הוא FIA-NET SA.

                תגובות חלקיות או חוסר תגובה. אחד משני שאלוני שביעות הרצון אינו משפיע על תחילת הזמנתך ועיבודו.

                FIA - NET SA והחברה שלנו & oacute; הם הנמענים היחידים של הנתונים המועמדים שנאספו כך.

                הנתונים המועמדים ינצלו על ידי FIA-NET בהתאם לתנאים וההגבלות. התקנות בתוקף ובמיוחד זה קשור הגנה על נתונים אישיים.

                תואם & agrave; חוק המחשבים והחופש מיום 6 בינואר 1978, הלקוח מסלק, & agr; בכל עת, יש זכות להצטרף, לתקן ולהתנגד; כל הנתונים האישיים שלו על ידי כתיבה, בדואר והצדקת זהותו, :

                FIA-NET שירותי מחשבים וחופש
                עיבוד ועיבוד 896150
                3, rue Saint-Lazare
                75009 - פריס

                נספח A

                סעיף ל '217-4 לקוד הצרכן

                המוכר מספק טובין בהתאם לחוזה ופותר כל ליקוי בהתאמה. הקיים במועד המסירה.
                זה גם מגיב למגבלות ההתאמה. כתוצאה מאריזה, הוראות הרכבה או התקנה לאחר הוצאתו. לשים & agrave; חיובו על פי החוזה או היה o & t; באחריותו.

                סעיף ל '217-5 לקוד הצרכן

                הנכס בהתאם לחוזה:
                1 & deg; אם הוא נקי השימוש הצפוי הרגיל בסחורה דומה ובמידת הצורך:
                - אם זה מתאים; התיאור שניתן על ידי המוכר ובעל האיכות שהמוכר נתן לו; הקונה בצורה של מדגם או דגם;
                - אם הוא מציג את האיכות שרק קונה יכול לצפות לגיטימית לאור ההצהרות הציבוריות; על ידי המוכר, על ידי המפיק או על ידי נציגו, בפרט בפרסום & oacute; או תיוג;
                2 & deg; או אם הוא מציג את המאפיינים שהוסכם על ידי הצדדים או שהם ראויים; כל מטרה מיוחדת מבוקשת על ידי הקונה, נמל & oacute; & Agrave; ידיעת המוכר וכי האחרון קיבל.

                סעיף 217-7 לקוד הצרכן

                ליקויי ציות & oacute; המופיעים בתוך פרק זמן של עשרים וארבעה חודשים מיום מסירת הנכס יש להניח כי קיים במועד המסירה, אלא אם כן הוכח אחרת.
                למוצרים יד שנייה, חג זה קבוע. & Agrave; שישה חודשים.
                המוכר יכול להילחם בחזקה זו אם הוא אינו תואם את אופי התועלת או חוסר ההתאמה. é מופעל.

                סעיף L.217-8 של קוד הצרכן

                לקונה הזכות לדרוש התאמה & oacute; טוב בחוזה. עם זאת הוא לא יכול לערער על ההתאמה & oacute; כשהוא קורא אזהרה שהכיר או שלא יכול היה להתעלם ממנו כאשר התכווץ. הדבר נכון גם כאשר מקור התקלה הוא בחומרים שהוא עצמו סיפק.

                סעיף L.217-9 לקוד הצרכן

                במקרה של אי ציות, הקונה בוחר בין תיקון והחלפת הטובין.
                עם זאת, המוכר אינו רשאי להמשיך בהתאם לבחירת הקונה אם בחירה זו מביאה לעלות שאינה מידתית בעליל. לאור המודליות האחרת, תוך התחשבות בערך הטוב או בחשיבות הגינות. לאחר מכן הוא מחויב להמשיך, למעט בלתי אפשרי, על פי המודולציה. לא בחר על ידי הקונה.

                סעיף ל '217-10 לקוד הצרכן

                אם לא ניתן לבצע תיקון והחלפת הנכס, הקונה יכול להחזיר את הנכס ולקבל את המחיר בחזרה או להחזיק את הנכס ולקבל חלק מהמחיר.
                סגל & oacute; הוא פתוח:
                1 & deg; אם הפיתרון המבוקש, הוצע או הוסכם על פי מאמר L. 217-9 לא ניתן ליישם תוך חודש מיום הצהרת הקונה,
                2 & deg; או אם פיתרון זה לא יכול להיות ללא אי נוחות משמעותית עבור פתרון זה בהתחשב באופי הטוב ובשימוש שהוא מבקש.
                פיתרון המכירה עם זאת לא ניתן לבטא אם פגם הציות הוא מינורי.

                סעיף ל '217-11 לקוד הצרכן

                יישום הוראות המאמרים L. 217-9 ו- L. 217-10 מתרחש ללא עלות לרוכש.
                אותם הוראות אינן מונעות; דמי הנזק וריבית.

                סעיף ל '217-12 לקוד הצרכן

                הפעולה הנובעת מהפרת הציות. נקבע על ידי שנתיים & agrave; ממסירת הנכס.

                סעיף 1641 לחוק האזרחי

                המוכר אחראי לאחריות & agrave; בגלל הפגמים הנסתרים בפריט שנמכר והופכים אותו לא מתאים; השימוש שלשמו הוא מיועד, או שמצמצם שימוש כזה עד כדי כך שהלקוח לא רכש אותו, או לא נתן אותו; מחיר נמוך יותר אם היה מכיר אותם.

                סעיף 1648 פיסקה 1 לחוק האזרחי

                התובענה הנובעת מהליקויים סמוי צריכה להיות מובאת על ידי הרוכש תוך תקופה של שנתיים. נספר מהגילוי של סגן.