שירותי אינסטלציה

תיקון ניאגרה סמויה – גבריט

תיקון ניאגרה סמויה גבריט Geberit

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניאגרה סמויה הולכת ונעשית פופולארית, ובשנים האחרונות רוב רובם של הבתים החדשים משתמשים בניאגרות מסוג זה בלבד. תיקון ניאגרה סמויה עשוי להיות מורכב מעט, היות וישנה בעיית נגישות לצנרת ולחלקים נוספים. במאמר זה נרחיב מעט אודות היתרונות והחסרונות של מתקנים מסוג זה, והדברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מטפלים במתקנים מסוג זה.

מהי ניאגרה סמויה?

חלקו העליון של מתקן האסלה הקלאסי קרוי "מיכל הדחה" או "ניאגרה". חלק זה מורכב ממיכל המים, שסתום המצוף, ידית ההדחה, צינור המחבר לצנרת הביתית וחיבור לאסלה התחתונה.

בתצורה המקורית, הניאגרה מתנוססת מעל האסלה ומהווה מטרד אסתטי הדורש פתרון. הפתרון הנפוץ ביותר הינו לקבור את כלל המערכת בתוך הקיר, כך שמושב האסלה ולחצן ההדחה הינם החלקים היחידים הנראים כלפי חוץ.

כמה מילים על חברת גבריט

חברת גבריט (geberit) הינה חברה שווצרית הנחשבת למובילה בעולם בתחום האינסטלציה והכלים הסניטריים. החברה פועלת במדינות רבות (כולל בישראל) ומספקת מוצרים בעלי איכות מצוינת ומראה אסתטי וחדשני. הטיפול בניאגרות של חברת גבריט דורש ידע וניסיון, ומחייב שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד.

היתרונות והחסרונות בניאגרה סמויה

היתרון המרכזי בניאגרה סמויה נעוץ באסתטיקה. הכנסת הצנרת ומיכל ההדחה אל תוך הקיר מעניקה מראה נקי ופשוט, ומאפשרת לצמצם את מופע האסלה בחצי. נקודה זו מקלה על ניקוי אזור האסלה, ומאפשרת להתקין לחצן הדחה אלגנטי ואסתטי. עם זאת, החיסרון המרכזי במתקנים מסוג זה מופיע כאשר מתעורר הצורך בתיקון ניאגרה סמויה.

בעוד שבצורה המסורתית הצנרת כולה חשופה ונגישה, ניאגרה סמויה מחייבת את האינסטלטור לגשש את דרכו באמצעות פתח ההדחה, דבר המאריך את זמן התיקון ומייקר את עלותו.

כמה עולה תיקון ניאגרה סמויה גבריט

התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם לסוג הבעיה. תיקון של נזילה פשוטה עשויה לעלות כ-100 עד 200 ₪, בהתאם למורכבות הנזילה ולמחירם של חלקי החילוף הנדרשים. חשוב להדגיש שחלקי החילוף של חברת גבריט עשויים להיות מעט יקרים יותר, אולם הם איכותיים מאד, וחשוב להשתמש בחלקים מקוריים להתאמה מושלמת עם החיבורים הקיימים.

תיקון תקלות מורכבות יותר הדורשות החלפת אסלה או פתיחה של הקיר עשויים להיות יקרים יותר, ויש לבדוק זאת עם איש המקצוע באופן פרטני.

כדאי ומומלץ לפנות לחברת שירות מוסמכת כשמדובר בתיקון ניאגרה סמויה של חברת גבריט – Geberit 

כמה דגשים לתיקון ניאגרה סמויה גבריט

  • הקפידו להשתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד! הפיתוי להשתמש בחיקויים זולים עלול לעלות לכם כסף רב בהמשך.
  • התייעצו עם איש מקצוע מנוסה המכיר את המערכות הללו בטרם קבלת החלטות משמעותיות. לעיתים אין צורך בשבירת הקיר או בהחלפת חלקים מרכזיים, וקיימים פתרונות שונים המקצרים את הטיפול ומוזילים את המחיר.
  • כדאי להזמין אינסטלטור המספק אחריות על הטיפול. כל פתיחה של ניאגרה סמויה עלול להיות מורכב, וחשוב לוודא שאיש המקצוע עשה עבודה טובה שאינה דורשת טיפולי המשך.

סיכום

"תכלת המים" הינה חברת שירות בתחום האינסטלציה, המחזיקה צוותי שירות וטיפול מקצועיים ומנוסים. בכל טיפול אנו מקפידים להשתמש בחלקים מקוריים בלבד, ומעניקים אחריות לתקופה של שנה לכל טיפול או תיקון. תכלת המים מתמחה באיתור נזילות, תיקון ניאגרות סמויות, התקנת אסלות וכלים סניטריים ומתן מענה בכל בעיה בנושאים אלה. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו

תפריט נגישות אתר